متن اهنگ دابل اس اوردمممم
تاريخ : پنج شنبه 24 مهر 1393 | 18:53 | نويسنده : PariSUN♛

هیونگ : دوباره تلفنو قطع کردی . نامه ای تو شبی که بارون افسردش کرده بود نوشتم
کیو : من پنجره رو باز میکنم که دوباره ببینم. من اسمه تو رو فریاد میزنم گوش میدم به ریتم بارون بدونه هیچ پاسخی تو گوشم
هیونگ : افسوس که در ان زمان من مشتاق بودم برای هیچی .افسوس که من عذاب کشیدم از هرچی و افسوس و افسوس از ان زمان. من هیچ زنه دیگه ای رو نمیشناسم
دبل اس : من مرده توام من مرده توام برای تو . دنبالتمو امروز پیدات میکنم
کیو : من فقط امروز به تو فکر میکنم
دبل اس : من مرده توام من مرده توام برای تو . دنبالتمو امروز پیدات میکنم
یونگ : نمیتونم ترکت کنم
دبل اس : من مرده توام من مرده توام . در خیابان دوباره سرگردانم .نمیدونم کجام شاید تو بخوای دوباره
یونگ : خودتو به من نشون بدی
دبل اس : من مرده توام شاید تو رویاهام تو میخوای لبخند بزنیو شادی کنی
هیونگ : شاید تو بیایو منو پیدا کنی
کیو : حتی با چشمای بسته من میتونم صداتو توی گوشم واضح بشنوم .عطر تو هنوز در اطرافم مونده ولی تو قبلا رفتی
یونگ : بهش بیشتر فکر کن من بعد از رفتنه تو فهمیدم که این حس عشقه . تو کسی که رفتی
هیونگ : افسوس که در ان زمان من مشتاق بودم برای هیچی .افسوس که من عذاب کشیدم از هرچی و افسوس و افسوس از ان زمان. من هنوز به تو فکر میکنم به کسی که رفته
دبل اس : من مرده توام من مرده توام برای تو . دنبالتمو امروز پیدات میکنم
کیو : من فقط امروز به تو فکر میکنم
دبل اس : من مرده توام من مرده توام برای تو . دنبالتمو امروز پیدات میکنم
یونگ : نمیتونم ترکت کنم
دبل اس : من مرده توان من مرده توام . در خیابان دوباره سرگردانم .نمیدونم کجام شاید تو بخوای دوباره
یونگ : خودتو به من نشون بدی
کیو : من میدونم کسی که رفته گریه کرده اگر چه من میدونم تو فراموش کردی
هیونگ : من الان اینو مطمئنم تو یه مرد رو فراموش کردی این خیلی بدبختیه
یون
دبل اس : من مرده توام من مرده توام برای تو . دنبالتمو امروز پیدات میکنم
کیو : من فقط امروز به تو فکر میکنم
دبل اس : من مرده توام من مرده توام برای تو . دنبالتمو امروز پیدات میکنم
یونگ : نمیتونم ترکت کنم
دبل اس : من مرده توان من مرده توام . در خیابان دوباره سرگردانم .نمیدونم کجام شاید تو بخوای دوباره
یونگ : خودتو به من نشون بدی
دبل اس : چرا من نمیتونم باشم ؟ من هست اما مرده تو 
 

کوثر خوبههههههههههههههههههههههههه این بالایی واسه تو هست!!!!!

YOU ARE MY HEAVEN تو بهشته منی
یونگ : وقتی قلبم رو میبینی عشقم روبگو
کیو : فقط لبخند بزن و به من بگو اره honey نیاز به فکر کردن نداره تو فقطیکی هستی برای من honey مثه اون ستاره درخشان . مثه یه بوسه شیرین . عشقه فوقالعاده ی من oh baby من میخوام با تو باشم

هیونگ : من میتونم تو رو تو بازوهامبگیرم . قلبم می تپه یک.دو تندتر می تپه.هیچی نمیتونه عشقم به تو رو نگه داره حتیاگه ندونم این عشق از کجا شروع شده

جونگ مین
: I love u I love u I love u I love u love today
I love u I love u I love u only you love tonight
I love u I love u I love u love for you
Only one for me. Oh my love for you
یونگ : عشق یه لذت وصف نشدنیه که با عطر شیرینت اغشته میشه . من واسه یکی مثه تو منتظرم . عشقم هرگز نمیتونه منتظر بمونه

هیونگ : تو خوشبختیه منی. بهشته من خب عشقه تو . تو قلبه منی ma boo he دختره شیرینه من . 1 . 2 . 3 به 4 و برو من دارم عشقموبرای تو میفرستم

کیو : منو با خودت نگه دار honey منو ترک نکن.منو محکم نگه دار honey من میتونم اینو الان بگم من میخوام تو رو داشته باشم . تمامه حرفایی که ازدهنم در میادو بگیر

یونگ : عشق یه لذت وصف نشدنیه که با عطر شیرینت اغشته میشه . من واسه یکی مثه تو منتظرم . عشقم هرگز نمیتونه منتظر بمونه .عشق مثه یه شبنمهصبحگاهیه . تو خوشبختیه منی
دبل اس :I love u I love u I love u I love u love today
I love u I love u I love u only you love tonight
I love u I love u I love u love for you
Only one for me. Oh my love for you
یونگ : من میخوامفقط تو رو دوست داشته باشم


Wasteland بیابونه بی اب و خشک
هیونگ : فقط یه باره دیگه برگرد به من . من نمیتونم اینجوری بذارم بری . تو خودتم میدونی که همه اینا یه سوء تفاهمه
کیو : اینجور حرفا همش واهی و خیالیه .من نمیتونم راجبه این حالته تو حسی پیدا کنم فقط اجازه نده که دستای من رهاشه. به من بگو
یونگ : من هنوز نمیتونم بهت اجازه بدم ترکم کنی. اجازه نمیدم که بری. من فقط اینو میدونم
دبل اس : مجبور میکنی که چشمای مثله ماهیت از قبله سیاهه من دور بشه.من دارم با پریشانی و ناراحتی فریا میزنم "منو ترک نکن "
هیون : اینو نگو ازت خواهش میکنم
دبل اس : من نمیتونم اینجوری برگردم من واقعا نمیتونم اینجوری ترک کنم . تو در اخر رفتی و منو اینجا ول کردی تا بمیرم
جونگ مین : قلبه من یه بیابون و زمینه خشکه
جونگ مین : همه چی اشتباه پیش رفت. هیچ چیز اونطور که باید میشد نشد. تو خیلی بی عاطفه شدی . من نمیتونم هیچ وقت تو رو اینجوری ببینم من حتی نمیتونم اونجوری تحمل کنم
یونگ : پس این دیوونگی باید تموم بشه ولی تو اینجوریش کردی پس من نمیتونم
دبل اس : مجبور میکنی که چشمای مثله ماهیت از قبله سیاهه من دور بشه.من دارم با پریشانی و ناراحتی فریا میزنم "منو ترک نکن "
هیونگ : اینو نگو ازت خواهش میکنم
دبل اس : من نمیتونم اینجوری برگردم من واقعا نمیتونم اینجوری ترک کنم . تو در اخر رفتی و منو اینجا ول کردی تا بمیرم
کیو : قلبه من یه بیابون و زمینه خشکه
هیونگ: قلبه تو الان مثه یه قلبه یخ زده شده . سینه من الان پاره شده من یه قلبه شکسته دارم
کیو : ما از هم رها شدیم از الان تا ابد دیگه هرگز همدیگرو نمیبینیم
دبل اس : اون کجاست ؟ اون کجاست ؟
هیون : قلبه لعنتیه من نمیتونه هیچ کمکی کنه . زندگی کردن بدونه تو بهتر از مردن نیست
یونگ : هنوز من هرشب خوابه تورو میبینم کجا رفتی ؟ کجا رفتی ؟
دبل اس : مجبور میکنی که چشمای مثله ماهیت از قبله سیاهه من دور بشه.من دارم با پریشانی و ناراحتی فریا میزنم "منو ترک نکن "
جونگ مین : اینو نگو ازت خواهش میکنم
دبل اس : من نمیتونم اینجوری برگردم من واقعا نمیتونم اینجوری ترک کنم . تو در اخر رفتی و منو اینجا ول کردی تا بمیرم
جونگ مین : قلبه من یه بیابون و زمینه خشکه
جونگ مین : قلبه من یه بیابون و زمینه خشکه
جونگ مین : تا اخر یه بیابون و زمینه خشکه
جونگ مین : تا اخر یه بیابون و زمینه خشکه
کیو : قلبه من یه بیابون و زمینه خشکه

وایییییییییییییییییییییییییییی من  Wasteland رو خیلی میدوستم!

Song calling for you

 

دابل اس 501
دابل اس
بهتر از هر کس دیگه
کسی رو میخوام که توی مشکلات کمکمباشه
به زن های دیگه نگاه میکنم با دقت زیر نظر میگیرمشون
وقتش رسیده
فکرکنم وقتشه خداحافظی کنیم
میدونم الان احساسم چیه
مطمئنم که باید اینجوریباشه
بهش بگو نره
اگر فقط میتونی یک بار دیگه به من نگاهکن

*
لالالالالا
اهنگ برات زنگ میزنه
برای تو زنگمیزنه
لالالالالا

*
تکرار

**
لالالالالا
حتی اگه فکر میکنی مناینجوری بهت زنگ میزنم
حتی اگه من بهت زنگ میزنم
لالالالالا

***
لطفابرو
قولی که چند وقت پیش دادی
دیگه اون کلمات رو نگو
این دیگهآخرشه
فکر میکنم حالا فهمیدم
دیگه اون کلمات رو به یادم نیار

خواهشمیکنم میتونی صبر کنی

 

برو اینجوری

 

ترکم کن حتی اگهمیخوای ترکم کنی
کلمه ی “بیا تمومش کنیم
گفتن این حرف زیادی بود

گفتناینکه دیگه دوستم نداری
فکر کنم دیگه چیزی نیست که بتونم بهت بگم
بهشبگو”نرو
بهش بگو”نرو

اگه برمیگشتیپیشم


*
تکرار2بار
**
تکرار2بار
***
تکرار

خبیسانه احمقانه مثل یهمرد
ترکم کن همونجوری که ازم دور شدی

 

همه چیزی که میتونم بهشفکر کنم فقط توای
چیز دیگه ای نیست که بتونم انجام بدم یابگم

*
تکرار2بار
**
تکرار2بار
***
تکرار


لا لا لا لا!

این اهنگ پایینی رو فقط جونگ مین خونده!

Not alone

این حالته خسته در چشمانه تو در من باقی میمونه

به جز نفست.نه میتونم عکستو ببینم نه میتونم نگهت دارم

الان بیشتر خستم وایسا وایسا وایسا

از همه چیز بیا بیرون قدم به قدم به قدم

اگرچه هیچ برگشتی نیست و حتی تمام شدنش باعثه ریخته شدنه اشک ها میشه

پس میتونم باور کنم که من تنها نیستم

الان تنها نیستم دیگه ناراحت نیستم

و میتونم احساس کنم که تنها نیستم

قطعا تنها نیستم دیگه ناراحت نخواهم شد

الان دوباره غمگینم غمگینم غمگینم نه !نه!نه!نه!

غمگینم غمگینم غمگینم نه!نه!نه!نه!

حتی اگه زمانه بیشتری بگذره من تنها نیستم

به خاطره تو تنها نیستم پس میتونم باور کنم

هرچقد که زمان میگذره خاطراته تو بیشتر در ذهنم میمونه

هنوز باهمون اثار زندگی میکنم حتی اگه ازونا متنفر باشم

زمان به تدریج میگذره وایسا وایسا وایسا

ازش دوباره بیا بیرون قدم به قدم به قدم

اگرچه هیچ برگشتی نیست و حتی تمام شدنش باعثه ریخته شدنه اشک ها میشه

پس مستونم باور کنم که من تنها نیستم

الان تنها نیستم دیگه ناراحت نیستم

و میتونم احساس کنم که تنها نیستم

قطعا تنها نیستم دیگه خسته نخواهم شد

الان دوباره غمگینم غمگینم غمگینم نه!نه!نه!نه!

غمگینم غمگینم غمگینم نه!نه!نه!نه!

حتی اگر زمانه بیشتری بگذره من تنها نیستم

به خاطره تو تنها نیستم پس میتونم باور کنم

در این شبه تیره حتی نمیتونم نفس بکشم

دوباره به خاطره تو نمیترسم

پس میتونم باور کنم که من تنها نیستم

الان تنها نیستم دیگه ناراحت نیستم

و میتونم احساس کنم که تنها نیستم

قطعا تنها نیستم دیگه ناراحت نخواهم شد

الان دوباره غمگینم غمگینم غمگینم نه!نه!نه!نه!

غمگینم غمگینم غمگینم نه!نه!نه!نه!

حتی اگه همه چیز از بین بره من تنها نیستم

فقط تو به تنهایی کافی هستی من تنها نیستم

تو تنها نیستی

Making a lover
دبل اس : من فریاد میزنم به همه ی دنیا تورو دوست دارم که تو رو دوست دارم
یونگ : من امیدوارم تو دختری که ماله منه بشی
هیونگ : درخشان و تابناک تو همیشه ستاره من هستی
کیو : من میخوام تو رو نگه دارم
یونگ: من میتونم همیشه منتظرت بمونم
کیو : در پایانه یه روزه پر از استرس تنها کسی که باعث میشه من لبخند بزنم
هیون : در پایانه زندگیه پر مشغله ی من یک نفر شوق داره که منو ببینه
هیونگ : وقتی که روز دوباره شروع میشه من به لبخند زیبات فکر میکنم
جونگ مین : من از همه خوشحال ترم اگه تو کنارم باشی
یونگ : قسم به اسمان ها من به تو قول میدم که من همه چیز به تو میدم
دبل اس : من فریاد میزنم به همه ی دنیا تورو دوست دارم که تو رو دوست دارم
یونگ : من امیدوارم تو دختری که ماله منه بشی
هیونگ : درخشان و تابناک تو همیشه ستاره من هستی
کیو : من میخوام تو رو نگه دارم
یونگ: من میتونم همیشه منتظرت بمونم
هیون : چرا فقط الن اومدی؟ من احساس میکنم تنها بی عیبه دنیام
هیونگ : ممنونم. من میخوام دوستت داشته باشم همیشه مثله همون اول
یونگ : قسم به اسمان ها من به تو قول میدم که من همه چیزه تو رو میخوام
دبل اس : من فریاد میزنم به همه ی دنیا تورو دوست دارم که تو رو دوست دارم
یونگ : من امیدوارم تو دختری که ماله منه بشی
کیو : درخشان و تابناک تو همیشه ستاره من هستی من میخوام تو رو نگه دارم من میتونم همیشه منتظرت بمونم
جونگ مین : بیا یه چیزو به هم قول بدیم
هیونگ : بیا به اسمون قسم بخوریم
دبل اس : که ما همیشه میخوایم همدیگرو دوست داشته باشیم تا زمانی که خورشید به ما میتابه
یونگ : دوست دارم oh my love
جونگ مین : من دعا میکنم که تو بهم اجازه بدی
یونگ : که تو منو پذیرفته ای به عنوانه مرده خودت
دبل اس : من قول میدم تا روزه مرگم قلبم هیچ وقت تغییر نمیکنه من میتونم همیشه منتظرت بمونم
یونگ : عشقم.من برای همیشه با تو میمونم . همیشه .فقط تو
هیون : دوست دارم

کوثر هیون بهت گفت دوست دارم بدو برو پیشش.

LOVE YA

هیونگ: yeah اینجا ما میخوایم یه بار دیگه بریم.حدس بزن کی برگشته.lets go این شعر همش راجبه توه.من واقعا ازت متنفرم ولی دوست دارم.خب چکار میتونمکنم.الان گوش کن

دبل اس:این منو ازار میده وقتی بهت نگاه میکنم.من به سختی نفسمیکشم.الان دستمو بگیر
هیونگ:چرا اون شخص تورو دوست نداره؟
هیون : چرا اینونمیفهمی؟
دبل اس:baby let me love ya love ya love ya همه چیزمو به خطرانداختم.من این هجی رو معین کردم " ما میتونیم بهترین باشیم "
جونگ مین : حتیاگه تمامه دنیا دشمنه من بشن این نمیتونه باشه

یونگ: این نمیتونه باشه هیچ کسجز تو

کیو : من در تمامه این روز ها منتظر بودم.ببخشید من بی ریا میخواستمرابطه طولانیمونو بهم بزنم ظالمانه تمومش کنم
.
یونگ:اون شخص رو فراموش کن.الاناون پاک شده محو شده.اون هرگز همتا و جفته خوبی برات نبوده

هیونگ: خب baby نمیخوای بیای به سمتم من میخوام میخوام تورو خوشحال کنم
دبل اس:این منو ازارمیده وقتی بهت نگاه میکنم من به سختی نفس میکشم الان دستم رو بگیر
هیونگ:چرا اونشخص تو رو دوست نداره؟
هیون: چرا اینو نمیفهمی؟
Baby let me love ya love ya love yanfg hs :
همه چیزمو به خطر انداختم من این هجی رو معین کردم " ما میتونیمبهترین باشیم "
جونگ مین: اول من برای خوشبختیه تو ارزو کردم.حتی این توسط شخصیبود که کناره تو نبود.من اعتقاد داشتم اگه تو خوشحالی بدونه من همین کافیه

هیون: اما من اشکاتو دیدم.من ناراحتیتو دیدم.من سعی کردم که برگردم اما فایده اینداشت.الان من خستم دیوونم
یونگ: من نمبتونم بهت اجازه بدم بری.من باید تو رونگه دارم.این سرنوشته ماست

تکرار

هیون: چرا تو نمیدونی؟چرا اون شخصبرای همه ست.عشق درد اور و دردناکه تو
کیو: فراموش کن اون عشقه بد و که به قلبتضربه زد.الان فراموش کن لطفا.من میخوام تورو نگه دارم کسی که درد داره
هیونگ: وقتی اشکاتو که منعکس میشن توی اینه .سراریز میشن بدونه هیچ صدایی بدونه هیچ معنیای قلبه من کاملا شکاف پیدا میکنه و تیکه تیکه میشه I can cross over the sea
کیو: لطفا منو باور کن. من میخوام بهشت هارو صدا کنم به عنوانه شاهدهایمن.ما عشقه اخرباشیم

جونگ مین : این منو ازار میده وقتی بهت نگاه میکنم
کیو : من به سختی نفس میکشم

جونگ مین : قلبم ازار دیده

هیونگ: چرا اون شخص تورو دوست نداره ؟

هیون :چرا اینو نمیفهمی؟
یونگ: baby let me love ya love ya love love ya
دبل اس : من همه چیزمو به خطر انداختم من این هجی رو معین کردم " ما میتونیم بهترین باشیم
"
جونگ مین : حتی اگه تمامه دنیا دشمنه من بشن ایننمیتونه باشه

یونگ: این نمیتونه باشه کسی جز تو

هیونگ: این نمیتونه باشه ایننمیتونه باشه این نمیتونه باشه بدونه تو ...

Baby Let Me Love Ya Love Ya!

رفتم تو حس!من اهنگه Loveya رو  از همه بیشتر دوست دارم

Let me be the one

هیون: نگاه کن من میدونم خیلی وقته که تو میدونی.الان میخوام چیزایی بهت بگم.پس اینجا رو نگاه کن

هیون: اولین چیز اولین چیزایی که میخوام بهت بگم اگرچه نمیدونم از کجا باید شروع کنم
کیو: من باید یکم ترسیده باشم حتی الان باید یکم احساسه خجالت کنم oh love
جونگ مین: من میخوام سعی کنم که جراتمو جمع کنم.تو میدونی که من نمیخوام این جور حرفای ناپسند رو بزنم
یونگ:یه باره توزندگی.من فکر میکنم اون زمان الانه
هیونگ: من میخوام الان شروع کنم لطفا گوش کن
دبل اس : بهم اجازه بده یکی باشم.یکی فقط برای تو.من میخوام که این برای من باشه.اجازه به یکی باشم.تمامه روز من فقط به تو فکر میکنم.اجازه بده یکی باشم.من میخوام بهت قول بدم که من میخوام برای تو زندگی کنم.اجازه بده یکی باشم برای ابدیت من میخوام عاشقه تو باشم
جونگ مین : بی معنی افکار و خیال ها باد میشن.اشک ها طغیان میکنند تا به دریا تبدیل میشن
هیون:یه مرده نابسنده مثله من با دیدن تو احساس میکنه که خیلی خاصه
کیو :خب عشق عشق
یونگ:بهم اجازه بده که عاشقت باشم baby
کیو : و عشق رو بگیر
یونگ :این مثله یه معجزه احساس میشه
کیو : و بهم اجازه بده
یونگ : لطفا قلبم رو بپذیر
هیونگ : چون من میخوام با تو باشم دختر
دبل اس : بهم اجازه بده یکی باشم.یکی فقط برای تو.من میخوام که این برای من باشه.اجازه به یکی باشم.تمامه روز من فقط به تو فکر میکنم.اجازه بده یکی باشم.من میخوام بهت قول بدم که من میخوام برای تو زندگی کنم.اجازه بده یکی باشم برای ابدیت من میخوام عاشقه تو باشم
هیونگ: فقط یکی در دنیا باعث میشه من بتابم.you are one in the million
کیو : در میان خیلی ستاره ها در جهان تنها جاییه که من میتونم در کنارش راحت باشم
جونگ مین : خوشبختیه من – ناراحتیه من – لبخندهای من و اشک های من همه فقط برای توئه
یونگ: اگر من باتو باشم چیزی نیست که ازش بترسم
جونگ مین : بهم اجازه بده یکی باشم من زندگی میکنم و هستم فقط به خاطره تو
هیونگ :بهم اجازه بده یکی باشم برای تمامه جواب هات اون شخص من هستم
کیو : بهم اجازه بده یکی باشم فقط یکی در دنیا اجازه بده یکی باشم کسی که اهمیت میده
هیون :بهم اجازه بده یکی باشم.این تغییر نمیکنه حتی اگه من دوباره متولد شم
دبل اس : بهم اجازه بده یکی باشم.یکی فقط برای تو.من میخوام که این برای من باشه.اجازه به یکی باشم.تمامه روز من فقط به تو فکر میکنم.اجازه بده یکی باشم.من میخوام بهت قول بدم که من میخوام برای تو زندگی کنم.اجازه بده یکی باشم برای ابدیت من میخوام عاشقه تو باشم

ستاره سبز 


هیون :یه تابستون - در چشمای من یه ستاره سبز درخشید –تو . ما-باهم دیگه عشقمون ایجاد شد
یونگ :اسمون شب در درخشش ستاره سبز به نظر خیلی lovely میومد
هیونگ :و در همه اون لحظه هایی که ما با هم هستیم
کیو :و در همهاون قول هایی که ما با هم میدیم
جونگ مین :همچنین در همه ساعت هایی که ما با همهستیم.توی همش
کیو :برای همیشه ما میخوایم به همه چی پایبند باشیم

جونگ مین : 1-2-3 go
دبل اس : من میخوام که یه ستاره بشم.هر جا در این زمین خاکی اهمیتینداره در چه زمانی من میخوام همش برای تو بتابم. 24 ساعت از 7 روزه هفته . ازدوشنبه تا یک شنبه همه با هم میخوایم تو خوشحال باشی

جونگ مین : و هنگامی که منگریه میکنم.و هنگامی که من میخندم.هیچ کسه دیگه ای جز تو در کناره من نیست
هیونگ : و هر کس میتونه هر چی دلش میخواد بگه.عوض نشدنیه یکیه و همون میمونه . عشقه ما میخواد که تا ابد باهم باشه

کیو : عشقمون همیشه مثله ستاره ایه کهمیدرخشه.در تمامه لحظاتی که ما باهم هستیم

هیون : میخواد که برای همیشه بیشتربتابه و بدرخشه
یونگ :ستاره سبزفوق العاده من .عشقه من
دبل اس : من میخوام کهیه ستاره بشم.هر جا در این زمین خاکی اهمیتی نداره در چه زمانی من میخوام همش برایتو بتابم. 24 ساعت از 7 روزه هفته . از دوشنبه تا یک شنبه همه با هم میخوایم توخوشحال باشی
یونگ : عشقه تو. متشکرم ازت. ما قسم میخوریم که تو رو دوست داریم . همه برای تو
دبل اس : من میخوام که یه ستاره بشم.هر جا در این زمین خاکی اهمیتینداره در چه زمانی من میخوام همش برای تو بتابم. 24 ساعت از 7 روزه هفته . ازدوشنبه تا یک شنبه همه با هم میخوایم تو خوشحال باشی

بلندترین جای اسمان.اهمیتینداره کجا هستی اهمیتی نداره در چه زمانی من میخوام که برای تو بتابم

وآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآای من اینو خیلی خیلی

dejavu

 

... چیزیه فراتر از زمان حال
دابل اس...1-2-3.. بزن بریم
احساسیقوی........ که از جلوی چشمام می گذره
حسی مثل این که زمان متوقفشده.........
نزدیکتر......
میخوام در آغوشت بگیرم غریبه
همه چیز تو رو بهیادم میاره
خاطراتی که نمی تونم توضیحشون بدم
یه نفر اونجاس..............مثلیک رویا
نمی دونم تو کی هستی
ولی نمی تونم بذارم بری
تو روی من اثر گذاشتهای کوچولو.........هرگز تمومش نمی کنم
میدونم کی هستی
تو رو با قلبم درک کردهام
ضربان دیوانه وار قلبم مثل سرنوشت
مثل اون عشق دردناکیه که نتونستم بهشبرسم
حس می کنم انگار یه جایی توی قلبم
چشمای تو رو دیده ام قلبی که دارهمنفجر میشه
مثل سرنوشت
جاذبه ای که نمی دونم چیه
من تو رو از دستنمیدم
این تویی که انعکاسش رو
توی چشای خودم می بینم
همون منی که فقط تورو می خواد
خوبه
بله بله بله
اینss501 هست
گوش کن
همگی گوشکنین
بزن بریم
یالا
مثل آشغال
صحنه روفرو بریزیم
صحنه رو فروبریزیم
اه بله
مثل یک پازل به هم ریخته
تکرار کن
مثل آشغال
صحنه روفرو بریزیم
چیزی می خواد شعله ورشه
(کات... دابل اس)
(بزن بریم)
مثلشعله ای که چشمو کور می کنه
یه لرزش شدید
حسی مثل اینکه زمان متوقفشده
حالات صورتت لبخندت
شوقی که منو فرا میگیره
غریبه می خوام تو رو نگهتدارم
تا به خاطر از دست دادن لحظه ای که بر نمی گرده پشیمون نشم
یکیاونجاس
شاید تو هستی که نسبت به من دودلی
روی من اثر گذاشتی کوچولو
تو روبا قلبم درک کرده ام
ضربان دیوانه وار قلبم
مثل سرنوشت
مثل اون عشقدردناکیه که بهش نرسیدم
کوچولو یه بار دیگه
توی چشمای تو
حس می کنم مثلاینه که
قلبم رو که داره منفجر میشه می بینم
مثل سرنوشت
جاذبه ای که نمیدونم چیه(خیلی خوب .خیلی خوب .خیلی خوب. بله)
تو رو از دست نمیدم
این تویی کهمن انعکاسش رو
توی چشمای خودم می بینم
دژاووی بیپایان...............................................

I LOVE YOU SS501!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

coward

 

هیون جونگ:
موبایلم کلا پر از عکسای توشده

الانه که بازش کنی
چرا اینجوریه؟هر وقت می بینمت دستپاچهمیشم
یونسنگ:
نفسم بند میاد حتما واقعا دوست دارم

از این راه میرم که بهجایی که هستی برسم
تو خیلی قشنگیا
گروه:
دلم واست تنگ شده خیلی دلم تنگهبرات

یه نادونم که نمی تونه بهت بگه
یه نادونم که نمی تونه حرفشوبزنه

هروقت می بینمت
میخوام نیگهت دارم و بهت اعتراف کنم
پس چرا فرصتش پیشنمیاد؟
بیا پیشم
جونگ مین:
اون دامن کوتاهی که پوشیدی

اون صورتی کهآرایشش کردی

واسه منه یا میری دیدن کس دیگه ای؟

یونسنگ:
نفسم بالانمیاد

حتما واقعا دارم حسودی می کنم
معشوق زیبا تو همین حالا دیدم
گروه:
دلم برات تنگ شده خیلی تنگ شده

نادونیم که نمی تونه بگه
نادونی که نمیتونه حرف بزنه

هر وقت که می بینمت
می خوام نگهت دارم و بهت اعتراف کنم(کهدوست دارم)
پس چرا فرصتش پیش نمیاد؟

بیا پیش من
یونسنگ:
چرا قلبم اینقدر خسته است؟

قلبم اونقدر غمگینه که فقط تو رو میتونه ببینه
گروه:
دلمبرات تنگ شده خیلی تنگ شده

نادونی که نمی تونه بهت بگه
نادونی که نمی تونهحرف بزنه
هر وقت تو رو می بینم
می خوام نگهت دارم و بهت اعتراف کنم
پس چرافرصتش پیش نمیاد؟
بیا پیش من

اول از این زیاد خوشم نمیومد اما چند بار دیگه گوش دادا دیدم گفتم نه اینم مثله اینکه خیلی باحاله!

Bye bye

Bye bye baby bye

هیونگ : تو یه بار دیگه اومدی به رویاهام
Bye bye baby bye
هیون : من میخوام همیشه تو رو در اغوشه عشقم بگیرم

جونگمین : my love هر وقت تو رو ترک میکنم احساس میکنم که ناقص هستم وقتی ازم جدا میشی oh yeah
هیون : من شگفت زده هستم وقتی دختری که جلومه همون احساسی که من دارماونم احساس میکنه

کیو : من میخوام با اون یه ذره دیگه بیشتر بمونم

هیونگ: oh دختر خوشگل. دختر ملوسه من یه حس های خیلی خوبیه تو چی کار کردی با قلبهمن

یونگ : همه روزها چیزی که من میخوام ببینم تویی.من میخوام تورو داشتهباشم
Bye bye baby bye
هیونگ : تو یه بار دیگه اومدی به رویاهام
Bye bye baby bye
هیون : من میخوام همیشه تو رو در اغوشه عشقم بگیرم

یونگ : my love تو مثه یه عروسکه باربی هستی . تو خیلی ملوسی و من عاشقه لبخندو چشمات شدم
جونگمین : به خاطر اون لبخند قلبه من میتپه و ضربان داره

کیو : حتی من احساسه پوچیمیکنم اگه یه لحظه تورو نبینم

هیونگ : من حرفایی که تو چقد منو دوست داریومیخوای منو ببینی رو میشنوم

یونگ : صورته تو روشنیه خاصی داره احساس میکنم دارمدیوونه میشم
Bye bye baby bye
جونگ مین : تو یه بار دیگه اومدی بهرویاهام
Bye bye baby bye
هیونگ : من میخوام همیشه تو رو در اغوشه عشقمبگیرم
یونگ : تو با لالایی من خوابت میبره
هیون : باعث خوشحالیه که تو خوابورویای منو ببینی

Bye bye baby bye
جونگ مین : اگرچه تجسم تو از من ممکنه خیلیخوب و اراسته نباشه
Bye bye baby bye
یونگ : من تو رو دوست دارم عشقم

هیونگ : تو خیلی دوست داشتنی هستی

Bye bye baby bye
جونگ مین : حتی اگهتو تو رویاهام ظاهر بشی

Bye bye baby bye
هیون : من میخوام همیشه تو رو دراغوشه عشقم بگیرم

هیونگ : من دوستت دارم
Bye bye baby bye
هیونگ : تو یهبار دیگه اومدی به رویاهام

Bye bye baby bye
یونگ : من میخوام همیشه تو رو دراغوشه عشقم بگیرم

 

My favourite

4 Chance
هیونگ جون: شماره 1

لباسای شیکترو بپوش و عینک آفتابیت رو بزن
مچتو گرفتم. می خوام کراواتم رو به خاطر تو درستکنم.
کم کم بدون این که خودمم بدونم دارم همونجوری میشم که تو می خوای

پسدیگه زود بیا طرف من

یونگ سنگ: شماره 2
یهویی خودت رو نشون بده تا همهنگاهارو اسیر کنی
تو وادارم کردی نشون بدم که دوستت دارم می خوام یه چیزیبگم
تا مجبورشی یه خورده بیشتر عاشقم شی
تا من رو در وجود خودت حسکنی
همه:
تو رو بی رحمانه دنبال خودم می کشونم و دست و پا تو با عشقم میبندم

اینجوری همه عاطفه سرشارم نصیب تو میشه
جونگ مین:
عاشقتم من رو باخودت ببر. می خوام یه سبک نو ایجاد کنم
.
یونگ سنگ
:
حتی اگه یه بار باشه خوبهبجنب یه بار دیگه امتحان کن

من می خوام امشب فقط با تو باشم
جونگ مین: شماره 3
توی چشمام نیگا می کنی و تظاهر می کنی نگاه نکرده ای

من رو می رقصونی تا تورو برقصونم و آرام به سمت خودم بکشونم
این جوری می تونی من روکه نزدیکت حرکت میکنم حس کنی
درحالی که قلبت همین طور میزنه آروم به طرفم میای

همه:
بیرحمانه تو رو دنبال خودم می کشونم و دست و پا تو با عشقم می بندم

اینجوری عاطفهسرشارم نصیب تو میشه
هیونگ جون:
عاشقتم من رو با خودت ببر . الان می خوام یهسبک نو ایجاد کنم
..
یونگ سنگ
:
حتی اگه یه باره قبوله بجنب و امتحانش کن

منامشب می خوام فقط با تو باشم
کیو جونگ:
وقتشه همین حالا وقتشه

به سمت تومیرم. تو بهم می گی که بیام
احساس واقعیت رو بهم بگو. چی قلب تو رو مجذوب میکنه؟
عزیزم بجنب
عزیزم بجنب
عزیزم بجنب
هیون جونگ :
بالاخره وقتشه. تو به من نزدیک میشی

می خوامت . می خوامت. می خوام با یه سبک نو اینو بهتبگم.
خودم می دونم! میخوام احساساتت رو از بین ببرم

تا بتونم خودم روجایگزینشون کنم.
همه
:
بی رحمانه تو رو دنبال خودم می کشونم و دست وپات رو باعشقم می بندم

اینجوری همه عاطفه سرشارم نصیب تو میشه
هیونگ جون:
عاشقتم منرو با خودت ببر.من فقط می خوام یه سبک نو ایجاد کنم
.
یونگ سنگ
:
حتی اگه یهبار باشه خوبه بجنب یه بار دیگه امتحانش کن

امشب می خوام فقط با توباشم.
همه
:
بی رحمانه تو رو دنبال خودم می کشونم ودست وپات رو با عشقم میبندم
.
اینجوری همه عاطفه سرشارم نصیب تو میشه
.
کیو جونگ
:
عاشقتم.من رو باخودت ببر.من فقط می خوام یه سبک نو ایجاد کنم
.
یونگ سنگ
:
حتی اگه یه بارهخوبه بجنب یه بار دیگه امتحانش کن

می خوام امشب فقط با تو باشم
کیوجونگ:
وقتش رسیده وقتش همین الانه

من به سمت تو میام. تو بهم میگی کهبیام
احساس واقعیت رو بهم بگو .چی قلبت رو مجذوب می کنه؟
عزیزم بجنب
عزیزمبجنب
عزیزم بجنب
هیونگ جون:
بالاخره وقتشه و تو به من نزدیک میشی

میخوامت .می خوامت. می خوام اینو به یه سبک نو بهت بگم.
خودم می دونم!می خواماحساساتت رو از بین ببرم

تا بتونم خودم رو جایگزینشون کنم
همه:
بی رحمانهتو رو دنبال خودم می کشونم ودست وپات رو باعشقم می بندم
.
اینجوری همه عاطفهسرشارم نصیب تو میشه

هیونگ جون:
عاشقتم.من رو با خودت ببر .الان می خوام سبکنویی رو ایجاد کنم
.
یونگ سنگ
:
حتی اگه یه باره خوبه . بجنب ویه بار دیگهامتحانش کن

امشب می خوام فقط با تو باشم

خوب اینم از اخرین اهنگ اخری!من که خیلی دوستش دارم!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: